שאלות ותשובות

יש לך שאלה? משהו לא ברור?

 אנחנו כאן בשבילך, כמעט תמיד-לפעמים אנחנו גם ישנים או לא עובדים בשבתות וחגים, 

אבל חוץ מזה, אפשר לנסות למצוא את השאלה שלך מטה או לחפש אחר תשובה או סתם לעיין במידע נוסף, רק בבקשה, נא לא לאכול את הנרות שלנו.

רכישות והזמנות

שאלה מצוינת!.
בכדי להזמין עלייך להוסיף את הפריט המועדף עלייך ע”י לחיצת הכפתור “הוספה לסל” שנמצא ליד המוצר, לאחר הלחיצה ניתן יהיה למצוא את המוצר בסל הקניות שלך, סל הקניות נמצא בצד שמאל למעלה ונראה כך (תמונה.אייקון של הסל).
כשסיימת לגלוש באתר ובחנת מבין כל המוצרים שיש לנו להציע לך והוספת את המוצרים לסל, ניתן ללחוץ על הסל, לבדוק שלא שחכת כלום ולוודא כמויות וריחות, אז אפשר לעבור לשלב מילוי הפרטים שלך, צריך למלא פרטים כמו שם, כתובת למשלוח ופרטי התשלום (יש גם מקום להערות ובקשות). לאחר מילוי הפרטים, ניתן ללחוץ על כפתור הסיום, ובכך ההזמנה תושלם ואנו נקבל הודעה ונתחיל לעבוד על ההזמנה שלך.

ממש לא.

אבל, ממש כן מומלץ, 

למה?

כי כשמוסיפים מוצרים לסל הקניות שלך, בזמן שהינך מחובר כחבר באתר, המוצרים שלך ישמרו גם אם לא הספקת לרכוש אותם.

חברים באתר יכולים לראות את היסטוריית הקניות שלהם ואת סטאטוס ההזמנה.

 

אנו עובדים עם חברת משלוחים שדואגים למסור את ההזמנה שלך לכתובת שציינת בביצוע ההזמנה שלך. לא אין צורך ללכת לדואר או לנקודת איסוף (אלא אם כן זה מה שרצית).

אנו מייצרים את המוצרים שלנו לבד. המותג שלנו נקרא Bella, ואנו מייצרים נרות, ערכות להכנת נרות, מגשים, כלי דקור ועוד הרבה מוצרים, את כולם אפשר למצוא באתר. 

לא נורא, זה קורה לכולנו, כל הזמן.

אם שחכת את השם משתמש, כדאי לנסות להזין  את כתובת המייל האישי שלך, ובמידה וזה לא עובד, צריך ללחוץ על “שחכתי סיסמא\שם משתמש”, להזין את הכתובת מייל שהשתמשת לאחרונה, או המספר טלפון שאיתו נרשמת לאתר ואנו נשלח לך את הלינק לשחזור החשבון שלך.

במידה והסיסמא נשכחה, צריך ללחוץ על “שחכתי סיסמא\שם משתמש”, להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לשחזור הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

 

לאחר השלמת ביצוע ההזמנה בסל הקניות,  תופיע ההודעה הבאה: “הזמנתך התקבלה בהצלחה” ומיד ישלח אלייך מייל אישור ביצוע ההזמנה עם המספר הזמנה שלך ופרטי ההזמנה. מומלץ לעבור על המייל כדי לוודא שהכל כפי שרצית.

בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנה ב”הזמנות שלי”.

לא בטוחים איזה מתנה הכי טובה? תרכשו את אחד המארזים שלנו או גיפט קארד לרכישה באתר

משלוחים והחזרות

ברגע שמבצעים הזמנה באתר, מקבלים אישור הזמנה למייל שציינתם עם מספר ההזמנה.

בכל זמן שהוא ניתן להשיב למייל עם המילה “סטאטוס” ולקבל תשובה לגבי ההזמנה שלכם (תשובות ישלחו עד 24 שעות לאחר שליחת ההודעה ובימי עסקים).

במידה ונרשמת לאתר, ניתן להיכנס לעמוד “ההזמנות שלי” ולבדוק את סטאטוס ההזמנה.

כן!

כשמחליטים להחזיר מוצר, מכל סיבה שהיא, חשוב לארוז את המוצר בקפידה כדי שלא ישברו בזמן המשלוח, אנו ממליצים לעטוף אותם היטב, מומלץ בנייר, עיתונים, בדים, או פצפצים. תדאגו שכאשר המוצר ארוז בתוך הקופסא, הוא לא יזוז, ונמצא באמצע הקופסא, כך תדאגו שהוא לא ישבר במהלך המשלוח.

בכדי להיות זכאי\ת להחזר מלא על המוצר, צריך שהמוצר בעת החזרתו יהיה ללא שימוש ובאריזתו המקורית וללא נזקים כלל. 

לאחר שנקבל את המוצר ששלחת, נבדוק את שלמותו, ניצור איתך קשר במייל להודיע על הזיכוי שמגיע לך. בבקשה תנו לנו עד כשבוע לבצע את הבדיקה ואת הזיכוי. 

*** מומלץ לצלם את צורת האריזה ואת שלמות המוצר לפני המשלוח

** פריט שהגיע שבור במהלך המשלוח לא יזוכה
**פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.

כן!

ניתן לבטל הזמנה שנמצאת בסטאטוס, “התקבל” או “בהכנה”. הזמנה שנמצאת במשלוח לינתן לבטל, אך ניתן להחזיר לאחר קבלת הפריט.

איך מבטלים? נכנסים להזמנות שלי, לוחצים על ההזמנה שברצונך לבטל, מוודאים פרטי הזמנה, ולוחצים על הכפתור “בטל הזמנה”.

כן, ניתן להשאיר את פרטי ההתקשרות שלך בדף צור קשר או בלחיצה כאן, ואנו ניצור איתך קשר בבהקדם האפשרי ונעזור לך לבצע את ההזמנה. 

לפני שנתקשר, כדאי לך להיות מוכן ומומלץ להכין רשימת מוצרים שברצונך להזמין, אנו נעזור לך לסיים את ההזמנה ונחייב אותך טלפונית, כמעט כמו להזמין פיצה.

לאחר שאנו נייצר, נארוז ונוציא למשלוח את ההזמנה שלך, נשלח אלייך מייל עם מספר מעקב אחר המשלוח שלך.

 וכאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

שינויים כגון שם המקבל וכתובת למשלוח ניתן לשנות ב”הזמנות שלי”, שינויים ניתן לעשות להזמנות שנמצאות בסטטוס “התקבל” או “בטיפול”, ע”י לחיצה כפתור העריכה.

שינויים במוצרים שנרכשו ושינוי שיטת המשלוח ניתן לשנות ע”י יצירת קשר איתנו. לחץ כאן

שימו לב, הזמנות בסטטוס “נשלח” לא ניתן לעשות שינוים

כמובן!

ניתן להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה או להחליף בפריט אחר באותו השווי.

ללכת ל.. ללחוץ ככה וככה ולהדפיס שיפינג לייבל או משהו..

מוצרים ונרות

100% שעוות סויה

יש המון דרכים לשמור על עצמך בזמן שנהנים מאור הנרות, הכנו לכם מאמר ושלבים שכדאי לקרוא כאן

שאלה מצוינת!

אנו ממליצים למחזר את הצנצנת ולעשות בה שימוש נוסף, או מספר שימושים. כגון, לשתול תבלין או פרח, לשמור בה דברים, להפוך את הצנצנת לצנצנת עטים, או צנצנת מטבעות. אפשר לעצב אותה מחדש ועוד’.

אך לפני כן מומלץ לנקות את שאריות השעווה, איך עושים את זה ושימושיים מעניינים לצנצנת? אפשר לקרוא כאן

אכן כן! יש לנו מגוון מארזי מתנה, החל מ30 ש”ח עד ל500 ש”ח. 

ניתן ליצור איתנו קשר למארז מותאם אישית, מתיקות מובטחת

אנו מבינים אותך, ויש הרבה אנשים שמעדיפים את הנרות שלהם ללא תוספת ריח, ואנו שמחים לעזור בכך. כל מה שעלייך לעשות זה לעשות הזמנה כהרגלה, ואז בביצוע ההזמנה לציין בהערות שאת רוצים את הנרות או חלק מההזמנה ללא ריח. שימו לב, לשעווה יש ריח טבעי משל עצמו, זהו ריח מאוד עדין.

 

אנו מייצרים את המוצרים שלנו בעצמינו, במפעלינו, כך שכל המוצרים שלנו 100% כחול לבן ואנו גאים בזה מאוד.

דילוג לתוכן