שאלות ותשובות

יש לך שאלה? משהו לא ברור?

 אנחנו כאן בשבילך, (כמעט תמיד-לפעמים אנחנו גם ישנים או לא עובדים בשבתות וחגים)

אבל חוץ מזה, אפשר לנסות למצוא את השאלה שלך מטה או לחפש אחר תשובה או סתם לעיין במידע נוסף, רק בבקשה, נא לא לאכול את הנרות שלנו.

רכישות והזמנות

שאלה מצוינת!. 

בכדי להזמין יש להוסיף את הפריט הרצוי ע”י לחיצה על הכפתור “הוספה לסל” שנמצא ליד\מתחת למוצר, לאחר הלחיצה ניתן יהיה למצוא את המוצר בסל הקניות שלך, סל הקניות נמצא בצד ימין למעלה ונראה כך  .

כשסיימת לגלוש באתר, יש ללחוץ על הסל, רצוי לעבור על הפריטים והכמויות בסל לפני לחיצה על ה”תשלום”, ניתן גם ללחוץ על “מעבר לסל הקניות” ושם אפשר לשנות את הכמויות וללחוץ על “לעדכן סל קניות”.

יש לבחור את שיטת המשלוח או האיסוף (משלוח עד הבית לכל הארץ בעלות 35 ש”ח או בהזמנות מעל 399 ש”ח המשלוח בחינם), ולמעבר לתשלום. 

הגעת לשלב מילוי הפרטים, יש לשים לב למלא את הפרטים במלואם ולוודא את המספר טלפון והכתובת לפני ביצוע התשלום. כאן אפשר לכתוב לנו הערה להזמנה או לשליח. 

יש לקרוא תקנון תנאי שימוש האתר ולאחר מכן לאשר שקראת.

אם בדקת והפרטים שלך נכונים, בוחרים שיטת תשלום, ממלאים פרטים-ביצוע תשלום, ומחכים לאישור הזמנה בדואר האלקטרוני. 

אם לא קיבלת אישור הזמנה, יש ליצור איתנו קשר ונעזור בשמחה.

ממש לא.

אבל, ממש כן מומלץ, 

למה?

כי כשמוסיפים מוצרים לסל הקניות שלך, בזמן שהינך מחובר כחבר באתר, המוצרים שלך ישמרו גם אם לא הספקת לרכוש אותם.

רשומים באתר יכולים לראות את היסטוריית הקניות שלהם ואת סטאטוס ההזמנה.

 

אנו עובדים עם חברת שליחויות שדואגת למסור לך את ההזמנה לכתובת שציינת בביצוע ההזמנה שלך. לא אין צורך ללכת לדואר או לנקודת איסוף (אלא אם כן זה מה שרצית).

אנו מייצרים את המוצרים שלנו לבד. המותג שלנו נקרא Bella, ואנו מייצרים נרות, ערכות להכנת נרות, כלי דקור ועוד הרבה מוצרים, את כולם אפשר למצוא באתר. 

לא נורא, זה קורה לכולנו, כל הזמן.

אם שחכת את השם משתמש, כדאי לנסות להזין את כתובת המייל האישי שלך, ובמידה וזה לא עובד, צריך ללחוץ על “איפוס סיסמא”, להזין את הכתובת מייל או שם המשתמש שאיתו נרשמת, ואנו נשלח לך את הלינק לשחזור החשבון או הסיסמא שלך.ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

 

לאחר השלמת ביצוע ההזמנה בסל הקניות,  תופיע ההודעה הבאה: “הזמנתך התקבלה בהצלחה” ומיד ישלח אלייך מייל אישור ביצוע ההזמנה עם המספר הזמנה שלך ופרטי ההזמנה. מומלץ לעבור על המייל כדי לוודא שהכל כפי שרצית.

בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנה ב”הזמנות שלי”.

לא בטוחים איזה מתנה הכי טובה? תרכשו את אחד המארזים שלנו או גיפט קארד לרכישה באתר

משלוחים והחזרות

ברגע שמבצעים הזמנה באתר, מקבלים אישור הזמנה למייל שציינתם עם מספר ההזמנה.

בכל זמן שהוא ניתן להשיב למייל עם המילה “סטאטוס” ולקבל תשובה לגבי ההזמנה שלכם (תשובות ישלחו עד 24 שעות לאחר שליחת ההודעה ובימי עסקים).

במידה ונרשמת לאתר, ניתן להיכנס לעמוד “ההזמנות שלי” ולבדוק את סטאטוס ההזמנה.

כן!

כשמחליטים להחזיר מוצר, מכל סיבה שהיא, חשוב לארוז את המוצר בקפידה כדי שלא ישברו בזמן המשלוח, אנו ממליצים לעטוף אותם היטב, מומלץ בנייר, עיתונים, בדים, או פצפצים. תדאגו שכאשר המוצר ארוז בתוך הקופסא, הוא לא יזוז, ונמצא באמצע הקופסא, כך תדאגו שהוא לא ישבר במהלך המשלוח.

בכדי להיות זכאי\ת להחזר מלא על המוצר, צריך שהמוצר בעת החזרתו יהיה ללא שימוש ובאריזתו המקורית וללא נזקים כלל. 

לאחר שנקבל את המוצר ששלחת, נבדוק את שלמותו, ניצור איתך קשר במייל להודיע על הזיכוי שמגיע לך. בבקשה תנו לנו עד כשבוע לבצע את הבדיקה ואת הזיכוי. 

*** מומלץ לצלם את צורת האריזה ואת שלמות המוצר לפני המשלוח

** פריט שהגיע שבור במהלך המשלוח לא יזוכה
**פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.

כן!

ניתן לבטל הזמנה שנמצאת בסטאטוס, “התקבל” או “בהכנה”. הזמנה שנמצאת במשלוח לינתן לבטל, אך ניתן להחזיר לאחר קבלת הפריט.

איך מבטלים? נכנסים להזמנות שלי, לוחצים על ההזמנה שברצונך לבטל, מוודאים פרטי הזמנה, ולוחצים על הכפתור “בטל הזמנה”.

כן, ניתן להשאיר את פרטי ההתקשרות שלך בדף צור קשר, ואנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי ונעזור לך לבצע את ההזמנה, בנוסף אפשר לשלוח לנו הודעת ווטסאפ למספר 053-8082020 ונשמח לעזור בכל שאלה ובקשה. 

השליח יצור איתך קשר לתיאום ומסירת ההזמנה, באם ברצונך לשנות כתובת או האזור מסירה שלך דורש תשומת לב מיוחדת, יש ליצור איתנו קשר לאחר ביצוע ההזמנה או לציין זאת בהערות ההזמנה שלך.

שינויים כגון שם המקבל וכתובת למשלוח ניתן לשנות ב”הזמנות שלי”, שינויים ניתן לעשות להזמנות שנמצאות בסטטוס “התקבל” או “בטיפול”, ע”י לחיצה כפתור העריכה.

שינויים במוצרים שנרכשו ושינוי שיטת המשלוח ניתן לשנות ע”י יצירת קשר איתנו.

שימו לב, הזמנות בסטטוס “נשלח” ו”הושלם” לא ניתן לבצע שינוים

כמובן!

ניתן להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה או להחליף בפריט אחר באותו השווי או לקבל זיכוי לאתר.

אם ברצונך להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא, יש להתקשר או לשלוח לנו הודעה בווטאספ בטלפון 053-8082020 ונשמח לתאם איתך את החזר המוצר או ההחלפה.

מוצרים ונרות

הנרות שלנו מיוצרים משעווה איכותית ושמני ריח טבעיים לבעירה נקייה ללא פליטת חומרים רעילים לאוויר.

 

יש המון דרכים לשמור על עצמך בזמן שנהנים מאור הנרות, הכנו לכם מאמר ושלבים שכדאי לקרוא כאן

שאלה מצוינת!

אנו ממליצים למחזר את הצנצנת ולעשות בה שימוש נוסף, או מספר שימושים. כגון, לשתול תבלין או קקטוסים, לשמור בה דברים, להפוך את הצנצנת לצנצנת עטים, או צנצנת מטבעות. אפשר לעצב אותה מחדש ועוד’. בנוסף, אפשר לרכוש שעווה להכנת נרות מעמוד ציוד להכנת נרות שלנו ולהכין בצנצנת נר חדש, שוב ושוב.

אך לפני כן מומלץ לנקות את שאריות השעווה, איך עושים את זה ושימושיים מעניינים לצנצנת? אפשר לקרוא כאן

אכן כן! יש לנו מגוון מארזי מתנה, החל מ30 ש”ח עד ל500 ש”ח. 

ניתן ליצור איתנו קשר למארז מותאם אישית, מתיקות מובטחת. 

אנו יכולים להדפיס לכם ברכה אישית על גבי המארז או להדפיס תמונות על הנרות או המארזים.

אנו מבינים אותך, ויש הרבה אנשים שמעדיפים את הנרות שלהם ללא תוספת ריח, ואנו שמחים לעזור בכך. כל מה שעלייך לעשות זה לעשות הזמנה כהרגלה, ואז בביצוע ההזמנה לציין בהערות שאתם רוצים את הנרות או חלק מההזמנה ללא ריח. שימו לב, לשעווה יש ריח טבעי משל עצמו, זהו ריח מאוד עדין.

 

אנו מייצרים את המוצרים שלנו בעצמינו, במפעלינו, כך שכל המוצרים שלנו 100% כחול לבן ואנו גאים בזה מאוד.

דילוג לתוכן