משלוחים והחזרות

תודה שביקרתם וקניתם בבלה שופ. להלן התנאים וההגבלות המהווים את מדיניות המשלוח שלנו.

מדיניות משלוח מקומי וזמן עיבוד משלוח

בדרך כלל אנו מייצרים את ההזמנות תוך 4-8 ימי עסקים ואז אנו שולחים אותם ללקוחות, זמני המשלוח נעים בין 2-5 ימי עסקים.

הזמנות אינן מיוצרות ואינן נשלחות או נמסרות בסופי שבוע או בחגים.

חשוב לדעת שלפעמים אנו חווים כמות גבוהה של הזמנות וזה עלול להעמיס קצת על היצור ולעכב את הימי הטיפול בהזמנה שלך. במקרה כזה, אנו ניצור איתך קשר ונעדכן אותך במצב, בדרך כלל ניצור קשר באימייל ונעדכן את סטטוס ההזמנה שלך באתר.

בבקשה אל תאיצו בנו, אנו מייצרים מוצרים שאוהבים את תשובת הלב שלנו ודורשים הרבה השקעה.

נְזִיקִין

מפעל בלה הינו אחראי לכל מוצר שניזוק או אבד במהלך המשלוח. אם קיבלת את הזמנתך ניזוקה, יש לבצע דיווח "הזמנה " בהקדם האפשרי, את הדיווח ניתן לעשות ישירות דרך "ההזמנות שלי" - לחיצה על ההזמנה הפגומה, ואז "הזמנה פגומה" ולמלא את הפרטים הנדרשים. דיווחים ניתן להגיש עד 14 יום מקבלת ההזמנה. בכדי לדווח על "הזמנה פגומה" יש לשמור את כל חומרי האריזה והסחורה הפגומה לפני הגשת הבקשה, בעת מילוי הבקשה, יש לצלם את המוצר הפגום ואת האריזה, האם מדובר יותר מפריט אחד, יש לצלם את הפריט בנפרד, ותמונה סופית עם כלל המוצרים הפגומים יחד. בלי הוכחה ברורה לא נוכל לעזור בבקשת הדיווח.

החזרים

ברגע שאנו נקבל את המוצר שבחרת להחזיר נשלח לך דוא"ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על האישור או הדחייה של ההחזר שלך. אם תאושר, ההחזר הכספי שלך יעובד, וזיכוי יוחל באופן אוטומטי על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי שלך, החזרים מאוחרים או חסרים אם עדיין לא קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך. לאחר מכן פנה לחברת כרטיסי האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם ברשומות רשמית. הבא פנה לבנק שלך. לרוב יש זמן עיבוד כלשהו לפני פרסום ההחזר. אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא פנה אלינו לכתובת info@bellashop.co.il פריטים בהנחה או קידום מכירות מיוחד ניתן להחזיר רק פריטים שנרכשו במחיר רגיל, למרבה הצער, לא ניתן להחזיר פריטי שנרכשו בהנחה.

החזרים\נזק\חילופי מוצר

בכדי להגיש בקשה להחזר\מוצר פגום\להחליף מוצר, הפריט שלך חייב להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו (חשוב). זה חייב להיות גם באריזה המקורית, גם אם היא פגומה. תנאים לזכאות: 1) לשלוח אלינו הוכחה (תמונות) לפגם או נזק של המוצר, התמונות חייבות להיות ברורות ומובנות, 2) אם יש לך בעיה עם יותר מפריט אחד, יש צורך לספק תמונה של שניהם ביחד (בצילום אחד). 3) על התמונות להיות ברורות ומובנות שמדובר במוצרי בלה 4) יחד עם זה, יש לצלם את הקרטון (הקופסה) המקורי ואת נזקיו אם בכלל. 5) כל זאת, עם הזמנתך מספר, שלח לכתובת info@bellashop.co.il

תעריפי משלוח ושיטות המשלוח

דמי המשלוח עבור הזמנתך יחושבו ויוצגו בקופה. ניתן לבחור את שיטת המשלוח בקופה.

מתנות

צריכים מתנה ארוזה? מעולה! אפשר לסמן על אופציית "ארזו לי כמתנה" בסל הקניות. אופציית האריזה היינה בתוספת תשלום.

אישור משלוח ומעקב הזמנה

לאחר שההזמנה שלך נאספה ע''י חברת השליחויות או נמסרה על ידינו לחברת השליחות, אנו נשלח לך אימייל המכיל את מספר המעקב אחר ההזמנה שלך. לפעמים מספר המעקב יהיה פעיל ויתעדכן תוך 24 שעות ממסירת ההזמנה לשליח.

החזרות

המדיניות שלנו נמשכת 30 יום. אם חלפו 30 יום מאז הרכישה שלך, למרבה הצער, אנחנו לא יכולים להציע לך החזר כספי או החלפה. בכדי לקבל החזר כספי, על הפריט שלך להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית. פריטים שאינם ניתנים להחזרה ולא ניתן לקבל עליהם החסר כספי: כרטיסי ברכה - גיפט קארד - זיכויים באתר. נר משומש מוצר פתוח להשלמת ההחזר\זיכוי, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה, מספר תמונות ברורות של המוצר. ישנם מצבים מסוימים בהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד (מקרים חריגים אשר מאושרים) כל פריט שאינו במצבו המקורי,מוצר ניזוק או חסר חלקים מסיבות שלא עקב טעותנו כל פריט שיוחזר יותר מ- 30 יום לאחר המסירה ללקוח.

החלפת מוצרים

אנו מחליפים מוצרים אך ורק כאשר המוצר הלא רצוי במצבו המקורי וללא שימוש. ניתן להחליף למוצר אחר באותו השווי או פחות. הפרש ינתן כזיכוי לאתר. באם תרצו לבצע החלפת מוצר, ניתן לעשות זאת בעמוד "הזמנות שלי" לחיצה על ההזמנה, "החלף מוצר". למקרים אחרים אשר נדרש החלפת מוצר, יש ליצור קשר ב info@bellashop.co.il
דילוג לתוכן