משלוחים והחזרות

תודה שביקרתם וקניתם בבלה שופ. להלן התנאים וההגבלות המהווים את מדיניות המשלוח שלנו.

מדיניות משלוח מקומי וזמן עיבוד משלוח

הזמנות של נרות ריחניים- בדרך כלל אנו מייצרים את ההזמנות תוך 4-6 ימי עסקים ואז אנו שולחים אותם ללקוחות, זמני המשלוח נעים בין 2-5 ימי עסקים.

הזמנות של ציוד להכנת נרות- נארזים ומוכן לשליחה תוך 1-3 ימי עסקים, וזמני המשלוח נעים בין 2-5 ימי עסקים.

הזמנות אינן מיוצרות ואינן נשלחות או נמסרות בסופי שבוע או בחגים.

חשוב לדעת שלפעמים אנו חווים כמות גבוהה של הזמנות וזה עלול להעמיס קצת על הייצור ולעכב את הימי הטיפול בהזמנה שלך (במיוחד בתקופות החגים). במקרה כזה, אנו ניצור איתך קשר ונעדכן אותך במצב, בדרך כלל ניצור קשר בבווטאספ או באימייל ונעדכן את סטטוס ההזמנה שלך באתר.

בבקשה אל תאיצו בנו, אנו מייצרים מוצרים שאוהבים את תשומת הלב שלנו ודורשים הרבה השקעה.

נְזִיקִין

מפעל בלה הינו אחראי לכל מוצר שניזוק או אבד במהלך המשלוח. אם קיבלת את הזמנתך ניזוקה, יש לבצע דיווח "הזמנה " בהקדם האפשרי, את הדיווח ניתן לעשות ישירות דרך "ההזמנות שלי" - לחיצה על ההזמנה הפגומה, ואז "הזמנה פגומה" ולמלא את הפרטים הנדרשים. דיווחים ניתן להגיש עד 14 יום מקבלת ההזמנה. בכדי לדווח על "הזמנה פגומה" יש לשמור את כל חומרי האריזה והסחורה הפגומה לפני הגשת הבקשה, בעת מילוי הבקשה, יש לצלם את המוצר הפגום ואת האריזה, האם מדובר יותר מפריט אחד, יש לצלם את הפריט בנפרד, ותמונה סופית עם כלל המוצרים הפגומים יחד. בלי הוכחה ברורה לא נוכל לעזור בבקשת הדיווח.

החזרים

ברגע שאנו נקבל את המוצר שבחרת להחזיר נשלח לך הודעה כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על האישור או הדחייה של ההחזר שלך. אם תאושר, ההחזר הכספי שלך יעובד, וזיכוי יוחל באופן אוטומטי על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי שלך.

החזרים מאוחרים או חסרים: אם עדיין לא קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך, או אמצעי התשלום ששילמת. לאחר מכן פנה לחברת כרטיסי האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם ברשומות רשמית (בדרך כלל זה 14 ימי עסקים). הבא פנה לבנק שלך. לרוב יש זמן עיבוד כלשהו לפני פרסום ההחזר. אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא פנה אלינו בדוא''ל בכתובת info@bellashop.co.il

פריטים בהנחה או קידום מכירות מיוחד: ניתן להחזיר רק פריטים שנרכשו במחיר רגיל, למרבה הצער, לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו בהנחה.

החזרים\נזק\חילופי מוצר

בכדי להגיש בקשה להחזר\מוצר פגום\להחליף מוצר, הפריט שלך חייב להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו (חשוב). זה חייב להיות גם באריזה המקורית, גם אם היא פגומה. תנאים לזכאות:

1) לשלוח אלינו הוכחה (תמונות) לפגם או נזק של המוצר, התמונות חייבות להיות ברורות ומובנות.

2) אם יש לך בעיה עם יותר מפריט אחד, יש צורך לספק תמונה של שניהם ביחד (בצילום אחד).

3) על התמונות להיות ברורות ומובנות שמדובר במוצרי בלה.

4) יחד עם זאת, יש לצלם את הקרטון (הקופסה) המקורי ואת נזקיו אם בכלל.

5) כל זאת, עם מספר הזמנתך, יש לשלוח לכתובת info@bellashop.co.il

מתנות

צריכים מתנה ארוזה? מעולה! אפשר לדבר איתנו על אופציות האריזה שיש לנו במלאי, בדרך כלל זה יהיה צלופן עם סרט, מארזים שונים שקופים או מארזי עץ מהודרים. (מארזים מהודרים כתוספת תשלום)

אישור משלוח ומעקב הזמנה

לאחר שההזמנה שלך נאספה ע''י חברת השליחויות או נמסרה על ידינו לחברת השליחות, אנו נשנה את מצב ההזמנה שלך ל"הושלם" ותוך ימים ספורים ההזמנה שלך תגיע עם השליח.

תעריפי משלוח ושיטות המשלוח

דמי המשלוח עבור הזמנתך יוצגו בסל הקניות שלך, המשלוח עולה 35 ש''ח, ברכישה מעל 399 ש''ח המשלוח הינו בחינם. ניתן לבחור את שיטת המשלוח או האיסוף בסל הקניות בביצוע התשלום ומילוי הפרטים.

החזרות

המדיניות שלנו נמשכת 30 יום. אם חלפו 30 יום מאז הרכישה שלך, למרבה הצער, אנחנו לא יכולים להציע לך החזר כספי או החלפה.

בכדי לקבל החזר כספי, על הפריט שלך להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

פריטים שאינם ניתנים להחזרה ולא ניתן לקבל עליהם החסר כספי:

- כרטיסי ברכה - גיפט קארד - זיכויים באתר.

- נר\מוצר משומש.

- מוצר פתוח.

להשלמת ההחזר\זיכוי, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה, מספר תמונות ברורות של המוצר. ישנם מצבים מסוימים בהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד (מקרים חריגים אשר מאושרים) כל פריט שאינו במצבו המקורי, מוצר ניזוק או חסר חלקים מסיבות שלא עקב טעותנו, כל פריט שיוחזר יותר מ- 30 יום לאחר המסירה ללקוח.

החלפת מוצרים

אנו מחליפים מוצרים אך ורק כאשר המוצר הלא רצוי במצבו המקורי וללא שימוש. ניתן להחליף למוצר אחר באותו השווי או פחות. הפרש ינתן כזיכוי לאתר. באם תרצו לבצע החלפת מוצר, ניתן לעשות זאת בעמוד "הזמנות שלי" לחיצה על ההזמנה, "החלף מוצר". למקרים אחרים אשר נדרש החלפת מוצר, יש ליצור קשר ב info@bellashop.co.il או בטלפון 053-8082020.
דילוג לתוכן